donderdag 2 april 2020

TERUG VAN WEGGEWEEST

Het is even wennen om weer aan mijn blog te werken, het is zolang geleden. Maar ik wil het toch weer gaan proberen. Toen ik mijn blog begon was het mijn bedoeling om je te informeren over mijn ziekte (SCA8) maar vooral om te laten zien dat je, zelfs al sta je met je fiets aan de kant door een chronische ziekte, een tijdelijke ziekte of een heel andere reden dat je toch met blijdschap door het leven kan gaan. Nu staat iedereen met zijn fiets langs de kant met zelfs twee platte banden, een gebroken ketting en misschien zelfs meer dan dat. De fietsenmakers zijn gesloten en het is onmogelijk om te zeggen wanneer we weer verder kunnen. Juist nu wil ik zeggen dat er zoveel bloemen zijn te plukken ofwel veel dingen waar we dankbaar voor kunnen zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten