zaterdag 25 juni 2016

Wachten op de bus

Dit stukje schreef ik eind juni, maar was ik vergeten te publiceren. 
 
De laatste weken gaat het allemaal een beetje moeizaam. Ik kan niet echt één ding aanwijzen waar het aan ligt, het is waarschijnlijk een verzameling van redenen. Deze periode zal vast weer voorbijgaan, het is alleen even geduld hebben. Het voelt zoals wachten op een bus. Komt ie of komt ie niet? 

Ik blijf nog maar even wachten, want ik kan gratis met de bus! Een paar maanden geleden heb ik een aanvraag gedaan bij het Vlaams agentschap voor personen met een handicap, om een tegemoetkoming te krijgen voor verbouwingen in de badkamer. Door bij die vereniging ingeschreven te staan had ik recht op een gratis busabonnement.

Zo zijn er in tijden dat het wat moeilijk gaat toch dingen om dankbaar voor te zijn!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten