maandag 23 augustus 2021

HARLEY TRAPSON

 Een jaar geleden kreeg ik het idee dat ik misschien langzaamaan aan een driewieler moest gaan denken omdat het met een tweewieler steeds moeilijker fietsen en vooral afstappen werd. Het heeft wel een hele tijd geduurd voor het zover was maar vorige week is hij eindelijk gekomen, mijn easy rider. Het is echt de Harley Davidson onder de driewielers. Hij is lang en robuust en doordat de zitting laag is, is het stuur hoger. Er zijn allerlei handigheidjes aan. Zo kan ik achteruit rijden, er is een knopje dat de fiets zelf begint te rijden en dan kan ik mee gaan trappen, ik hoef hem niet in gang te trappen. En vooral de achteruitkijkspiegel vind ik geweldig. Het is even wennen maar ik probeer elke dag een stukje te rijden en het gaat steeds beter. Nu moet ik niet voor elk boodschapje iemand anders op weg sturen maar kan ik zelf weer gaan. En als ik ergens heen wil dan hoef ik mijn jas maar aan te doen en mijn fietssleutel te pakken, een stuk meer vrijheid dus.

Gisteren riep iemand: wow, dat is een sjieke Harley Trapson!

Als je een reactie geeft op deze blog wil je dan even je naam erbij zetten? Als je geen account bij blogger hebt dan ben je anoniem voor hem. 

7 opmerkingen:

  1. Echt geweldig! Nog een leren jacker en je bent er helemaal klaar voor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er echt goed uit! Wat fijn voor jou, een stuk vrijheid is zo goed voor jezelf!
    Liefs, Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn voor u zo fietsen dan kun je buiten en zelfstandig zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldig Rineke kun je lekker zelfstandig overal naar toe.liefs cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een paar dagen geleden heb ik Irina weer op bezoek gehad. Op zo'n gelegenheid hebben we het vaak over jou ook! Zij is begonnen weer naar de Paulus kerk te gaan, en ik vroeg of zij jou erbij had ook misschien geien. Zij meedeelde van niet-- Dus nu heb ik mijn volgende vraag ook geantwoord!!! Jij heb je 3 weilier. Dat is een geweldig vooruitgaan. Gaat je steeds naar kinesist? Heb je plannen om naar kerk te gaan? Ik ben al een maand weer naar de gemeente van CHRISTUS aan gaan. Soms vind het wat spooien 's morgens vroeg, maar een beetje laat is ook beter dan nooit. Onze huiskerk is ook helemaal uiteen gevalen. Veel liefs en genieten van je nieuwe speelgoed, lieve Rineke!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed, zo'n fiets. Het is fijn om dingen zelfstandig te kunnen doen, die nog kunnen.
    Ben benieuwd hoe hij eruit ziet.

    BeantwoordenVerwijderen