zaterdag 8 mei 2021

PIJL EN BOOG

 Vanmorgen las ik in mijn dagboek (Geheel voor Hem van Oswald Chambers):

Het leven van een gelovige is in de handen van God als een pijl en boog in de handen van een boogschutter. God mikt op iets wat de oprechte gelovige niet kan zien, en Hij spant en strekt, en zo nu en dan zeggen wij: “meer kan ik niet verdragen”. Maar God slaat er geen acht op, Hij gaat door met spannen totdat zijn doel in het vizier is en dan schiet Hij. Vertrouw jezelf toe aan Gods handen.


Ik hoop dat het een bemoediging voor je is, net zoals het voor mij was!


3 opmerkingen:

  1. Dank je wel. Dit is echt een bemoediging voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Straf!
    Ik voel de spanning en de weer-spanningheid in mij.
    Overgave is de enige manier om mijn doel te bereiken.
    Maar ik hou zo graag dat touwtje in handen...
    Loslaten en laten gaan is de boodschap.
    Het zet me even aan het denken.

    Merci
    Liesje

    BeantwoordenVerwijderen